Prekių grąžinimo ir pinigų grąžinimo politika
Grąžinimo taisyklės
Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis:
Pirkėjas norėdamas grąžinti prekę (-es) tai gali padaryti per 7 (septynias) dienas nuo jų pristatymo į pirkėjo nurodytą adresą. Pirkėjas turi susiekti elektroniniu paštu info@dekoromanija.lt , nurodyti užsakymo numerį bei kokias prekes nori grąžinti, prisegti nuotraukas ar video, jei prekės atvyko brokuotos, laiške aprašyti iškilusią problemą. Grąžinamas prekes privaloma išsiųsti registruota siunta. Registruotos siuntos numeris privalo būti pateiktas Pardavėjui ne vėliau kaip per 24 val. po išsiuntimo.
Grąžinamų kokybiškų arba keičiamų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Prekes turite išsiųsti šiuo adresu: V.Krėvės pr. 114a-5,Kaunas. Nebent buvo sutarta kitaip. Negalime būti atsakingi už prekes, kurios buvo sugadintos ar prarastos grąžinimo metu. Todėl rekomenduojame naudotis draudžiama ir sekama siuntimo paslauga. Negalėsime grąžinti pinigų, jei negavome prekių ar negavome įrodymo apie jų grąžinimą.
Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Grąžinant prekę būtina pateikti popierinį (atspausdintą) jos įsigijimo dokumentą (užsakymo, pavedimo kopija).
Grąžinant kokybišką prekę, Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos pirkėjui nėra grąžinamos.
Grąžinant gautą ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti tokią prekę reikalinga preke. Neturint reikalingos prekės, Pirkėjui grąžinami visi pinigai (už prekę, ir patirtas faktines siuntimo išlaidas).
Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką prekę analogiška preke arba grąžinti Pirkėjui pinigus.
Norėdamas grąžinti nekokybišką prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu, pridedant nekokybiškos prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar video, aprašančias iškilusią problemą.
Grąžinama nekokybiška prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Grąžinant prekę būtina pateikti popierinį (atspausdintą) jos įsigijimo dokumentą.
Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiose taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
Jeigu už prekę Pirkėjas mokėjo dovanų kuponu, tai grąžinamas kuponas ir kita papildomai sumokėta suma (jei ji buvo sumokėta).
Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.
Individualiai pagamintos, suasmenintos prekės negrąžinamos jei jos yra kokybiškos, bet pirkėjas dėl kitų priežasčių nori jų atsisakyti. (Tokios prekės parduotuvėje pažymėtos juostele "INDIVIDUALUS" prie nuotraukos.)
Baigiamosios nuostatos
Šios prekių grąžinimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
Šioms taisyklėms yra taikoma LR teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
Susisiekite su mumis
Jei turite klausimų dėl šios Prekių grąžinimo ir pinigų grąžinimo politikos, susisiekite su mumis el. paštu: info@dekoromanija.lt
Dekoro Manija
Ineta Nacytė, IVP nr. 1412497
Kaunas
Kontaktai
info@dekoromanija.lt
+370 648 89704
© 2025. All rights reserved.